Advertising
Een lancering van een nieuw product, een aanpassing van de bijsluiter, een wijziging in de terugbetalingsmodaliteiten, een melding van een onbeschikbaarheid, een Direct Healthcare Professional communicatie, een commerciële actie, een sensibiliseringscampagne … Dankzij de uitgebreide adverteermogelijkheden op onze diverse kanalen en formats hebt u de garantie dat alle apothekers – zowel in de officina als het ziekenhuis, in België en Groothertogdom Luxemburg – uw boodschap ontvangen. En dat u snel uw communicatiedoelen bereikt.
De troeven van onze kanalen
Als nationale beroepsfederatie van de zelfstandige officina-apotheker, neemt APB een unieke positie in het Belgische apotheeklandschap in. Apothekers gebruiken onze communicatiekanalen als primaire bron voor beroepsinformatie.
- Een bereik- en imagostudie, uitgevoerd in 2022 door Dedicated research, toont aan dat ons maandelijks offline vaktijdschrift, de Korte Berichten, de absolute nr. 1 positie inneemt binnen de Belgische beroepspers voor apothekers. 98% van de apothekers leest de Korte Berichten.
- Onze website apb.be en het ledengedeelte MyAPB bieden een multifunctioneel platform voor de apothekers waarop zij dagelijks gebruik kunnen maken van al onze diensten, tools, informatiebronnen en applicaties. Bovendien zorgt onze professionele nieuwsbrief voor onze leden, APBnews, wekelijks voor significant verkeer op onze website.
- De Mededelingen van de firma’s die u op het private gedeelte op onze website MyAPB kan publiceren, worden ook verzonden via e-mail. Die specifieke nieuwsbrief heeft meer dan 11.700 abonnees.
Reaching out to pharmacists made easy