Uw DHPC verspreidt u best via APB

14 MEI 2024

Onze aangepaste adverteermogelijkheden maken de snelle verspreiding van een Direct Healthcare Professional Communications (DHPC) mogelijk. Online en offline, recht naar de apotheker.

Wanneer het gaat om het verzenden van een belangrijke DHPC, begrijpen we dat snelheid en efficiëntie cruciaal zijn om uw boodschap effectief bij apothekers te krijgen. Met onze adverteermogelijkheden bieden we de perfecte oplossing. 

Als FLASH nieuwsbericht

Verzend uw DHPC via onze nieuwsbrief op maat op het door u gewenste moment naar meer dan 11.700 abonnees. Deze aanpak stelt u in staat om uw DHPC direct onder de aandacht te brengen. Met een hoog openingspercentage van maar liefst 55% garandeert onze FLASH nieuwsbrief niet alleen zichtbaarheid, maar ook de daadwerkelijke kennisname van uw boodschap. Bovendien wordt uw DHPC ook gepubliceerd op onze website als online mededeling.  

En in het hart van het vakblad

Daarnaast kunnen we uw DHPC ook offline verspreiden via onze Korte Berichten voor maximale zichtbaarheid.  

Wist u dat? 
Voor een DHPC houden we steevast een plekje vrij tot vlak voor het ter perse gaan van het vakblad. Zo optimaliseren we uw bereik!   

Kortom: vertrouw op onze exclusieve kanalen om uw DHPC op een effectieve en efficiënte manier te verzenden. Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe wij u kunnen helpen uw boodschap over te brengen. 

Pascal Dohrn

Solutions Developer Stuur een e-mail +32 479 59 14 99

Advertising

Toon alles

Op onze website apb.be, die dient als multifunctioneel platform voor beroepsinformatie voor de apotheker, verspreiden we op elk moment uw boodschap. We bieden hiervoor verschillende advertentiemogelijkheden aan om producten en diensten te promoten binnen de farmaceutische sector. 

In september lanceren wij de nieuwe apb.be! We kondigen nu al met trots ons nieuwe online-aanbod Advertising aan. Ontdek hoe de Prime Banner en de Pinned Mededeling uw boodschap maximale zichtbaarheid en impact kunnen geven.

De zomerperiode is aangebroken en ook bij Advertising schakelen we over naar zomermodus. Maar geen nood, we blijven beschikbaar voor uw dringende communicatie!