Hoe een productklacht of een aanvraag voor productidentificatie indienen?

​Heb je een probleem vastgesteld met de kwaliteit van een product in je apotheek? Heeft één van je patiënten een kwaliteitsgebrek gesignaleerd, of je mening over een onbekend product gevraagd? Of heb je zelf vragen over de kwaliteit van één van je (magistrale of officinale) bereidingen? Gebruik MyQC!

Wist je dat je elke klacht of vraag over de kwaliteit of identiteit van een product rechtstreeks online kan signaleren? Hoe? Via de module ‘Productklachten en Onbekende producten’ van onze webapplicatie MyQualityControl (MyQC).

Myqc Plaintes Produits Nl 01

Tijdswinst en opvolging gegarandeerd!

Die gebruiksvriendelijke module is onderverdeeld in drie rubrieken:

  • Productklachten,
  • Magistrale klachten en
  • Onbekende Producten. 

Myqc Plaintes Produits Nl 02

Naast informatie over het product en een beschrijving van je klacht kan je met de applicatie ook heel gemakkelijk foto’s toevoegen, of zelfs een weegfiche als je vragen hebt over een bereiding.

Na registratie van je klacht in MyQC ontvang je een e-mail ter ontvangstbevestiging door de DGO. Daarna kan je op elk moment de status van je klacht (ontvangen, in behandeling of afgehandeld) raadplegen op de startpagina van de applicatie.

Zie ook